Opret ny reservation

Klubbåde > Opret ny reservation

Her kan du oprette en ny reservation på tilgængelige både i klubben. Vælg først en båd for at se dennes reservationsformular.

VEJLEDNING

1. Vælg din båd i rullemenuen ovenfor.
  2. Marker den ønskede dato i kalenderen. For weekendture, er det også muligt at markere flere sammenhængende dage i kalenderen.
  3. Vælg start- og sluttidspunkt. Har du valgt flere dage i kalenderen, gælder starttiden for afrejsedagen og sluttiden på dagen for hjemkomst.
  4. Indtast dine oplysninger, antal personer ombord samt formålet med turen.
  5. Tryk på Send knappen for at oprette reservationen. Hvis den overlapper med en eksisterende, får du en fejlbesked og reservationen oprettes ikke.
  6. Når din reservation er oprettet, modtager du en bekræftelse på den angivne e-mail adresse. Den vil også indeholde links til ændring / annulluering af reservationen.
  7. Din reservation vil herefter også fremgå på siden med reservationskalenderen.

BETINGELSER FOR LÅN AF SKOLEBÅDE

• Klubbådene kan kun anvendes i de tidsrum, hvor de ikke benyttes til skolesejlads. Det vil sige dagtimerne, weekender og ferieperioder.
  • Skipper skal være aktivt medlem af Egå Sejlklub.
  • Skipper skal have duelighedsbeviset og være fortrolig med den valgte bådtype.
  • Skipper skal være registreret bruger, hvilket fordrer der ydes en anerkendt frivillig indsats i klubben. Er du ikke registreret bruger, afvises din reservation.
  • Besætningen skal min. være på 2 personer og maks. 6 personer.
  • For længere ture der går udenfor Århusbugten, skal skipper også have et VHF/SRC certifikat og besidde fornøden viden om bådens motor installation.
  • Klubbådene må ikke anvendes til kapsejlads, med mindre at dette aftales med Teknikudvalget.
  • Klubbådene må ikke anvendes på dage, hvor middelvindstyrken er over 10 m/s.
  • Husdyr og rygning ombord er ikke tilladt.