Beretning fra Pinseturen 23.-25. maj 2026
30 sejlere i alle aldre fra Egå, deltog dette forår i en hyggelig tur til Mårup. Vejret viste sig fra den allerbedste side og mange andre sejlere var søgt til Mårup i det gode vejr. Sejlerskolen deltog med tre elever.
Der var store smil og snak på kryds og tværs, børnene spillede kongespil og de voksne hyggede sig med gode diskussioner om alt muligt mellem himmel og jord, dog mest røverhistorier om sejlerlivet.
Om aftenen delte vi grillene med andre sejlklubber og alt fungerede perfekt. Vi fik nye venner og bekendtskaber og mange tilkendegav, at de gerne ville være med igen til næste år. Det glæder vi os til 🙂
Sejlerhilsen
Turudvalget


