Lørdag den 18. marts 2023 har Egå Sejlkub Bådvedligehold- og klargøringsdag.

Kom på havnen og få styr på alle projekterne og forårsklargøringen.  – Det bliver et brag af en dag med slibemaskinen, polermaskinen, malerrullen, skruetrækkeren eller sejlsynålen i hånden.

Vi har linet et eksperthold op af erfarne frivillige samt professionelle bådvedligeholdelsesfirmaer. Og der vil være splejse- og kaleche-syningsworkshop.

Er det bunden, fribordet, dækket, motoren, el-systemet, elektronikken, lugerne eller hynderne som skal have en kærlig hånd? Så er der eksperter og erfarne bådejere som er villige til at give et råd med og kigge på din specifikke udfordring.   Og selvom du har styr på det hele, vil vi gerne opfordre dig til at komme på havnen lørdag d. 18. marts.  Det bliver også en dag hvor vi hygger os sammen i arbejdstøj.

Program for dagen:

Værkstedet og Klubhuset er åbent hele dagen fra 9-15:30, hvor folk arbejder med deres projekter og også udstillinger af produkter relateret til vedligehold og klargøring.

9:00   Gratis morgenmad for alle i Klubhuset.

9:30   Introduktion til dagen og af de erfarne bådebyggere og eksperter der er til stede.

10:00 – 12:00 Squad team (s) inkl. professionelle går rundt på alle landpladser og tilbyder en snak om bådvedligehold – kigger evt. på specifikke problemer på din båd.

10:00 – 12:00 I baghjulet på teamet kommer klubbens repræsentanter med Kaffevognen og fortæller om klubbens program for sæsonen.  (Også til dem som endnu ikke er medlem).

12:30  Varm ret til frokost i klubhuset – kr. 50,- per næse.  Kr. 25,- for børn under 15 år.  Betales på mobilpay 66395 ved tilmelding

13:00  Et kort indslag fra en af de professionelle aktører.

13:30-15:30 Tovsplejsning og kaleche arbejdsworkshops i klubhuset.   Medbring evt. dit tovværk så lærer du at splejse det på workshoppen.  Der vil også være en industrisymaskine og en erfaren skrædder som kan hjælpe med små reparationer og råd.

Tilmelding:

Lukket for tilmelding af hensyn til bestilling af forplejning

Gratis for klubmedlemmer.  Kr. 25,- for ikke klubmedlemmer. Betales på mobilpay 66395 ved tilmelding

Kilde vedr. Forårsklargøring: