Lån af klubhus

På Egå Sejlklubs generalforsamling i november 2021 blev det besluttet, at klubhuset og jolleklubhuset kan udlånes til medlemmerne hele året. Eksterne sejladsrelaterede virksomheder og leverandører til klubben kan også låne klubhuset.

Hovedpunkter i låneaftalen:

• Klubhuset kan kun lånes til medlemmernes egne private arrangementer og fester, dog ikke skole- og ungdomsfester.
    • Låner skal være seniormedlem af klubben med mindst 12 måneders medlemskab ved låneaftalens indgåelse.
    • Klubhuset kan endvidere udlånes til virksomheds- og organisationsarrangementer. Vilkårene aftales individuelt.
    • Lån af klubhuset omfatter selve klublokalet med plads til ca. 80 personer, køkken, to toiletter og terrasse. Endvidere kan køkkenfaciliteter, køkkengrej og service anvendes. Skipperstuen er ikke med i det lånte; alle medlemmer kan benytte skipperstuen under et udlån.
    • Om der er mulighed for lån af klubhuset, kan ses i klubhuskalenderen HER.
    • Klubhuset kan tidligst bookes 12 måneder før udlånsdatoen.
    • Øvrige krav og betingelser samt priser fremgår af låneaftalen, som kan findes HER.
    • Se også to do listen for udlån HER.
    • Lånegruppen har altid ret til at afvise forespørgsler.

Ønsker du at låne klubhuset, eller har du andre spørgsmål, kan lånegruppen kontaktes på huslaan@egaasejlklub.dk