Pinsetur aflyst

Nu er foråret endelig på vej, bådene ved at blive klargjort og tiden nærmer sig for tilmelding til Egå Sejlklubs Pinsetur som i år går til Hou.

I år vil fokus være på uformelt samvær og hygge i de supergode faciliteter i Hou, hvor klubben har stillet klubhus og terrasse m.m. til vores rådighed både lørdag og søndag.

ES Pinseturen har tidligere gået til Mårup med fællesspisning på restauranten. I Hou bliver det mere et fælles arrangement hvor vi hjælpes ad. Middagen lørdag aften bygger på at hver enkelt båd med-bringer forplejning, flydende som fast. Vi laver et fælles bord til medbragt salater, brød og hvad i ellers kan finde på at kreere og vi griller selv vores medbragte kød.

Vi håber at vi får et rigtig velbesøgt og festligt arrangement med et godt mix af børn, unge og de lidt ældre.

Program:
Lørdag:

• Sejlads mod Hou: Det kunne være hyggeligt og sjovt hvis vi kunne være flere både der følges af sted mod Hou. For dem der er frisk på det satser vi på at sejle fra Egå kl. 10.
  • Pladser i Hou: Der er ikke arrangeret ”Egå” pladser eller rabat, så det er bare om at finde den bedste plads og betale, som vi plejer.
  • Ankommet til Hou: I Hou vil vi fra Tur udvalget gerne byde velkommen på terrassen kl. 15, hvor ES Tur-udvalget byder velkommen og på lidt forfriskninger for en god start.
  • Konkurrence for børn: For de helt unge vil der være en sjov konkurrence med præmie.
  • Aften arrangement i Hou fra kl. 17.30:
  • Vi hjælpes ad med at få dækket op i klubhuset, lavet fælles bord, tændt op i grillen osv, så vi ved 18-tiden er klar til at grille.
  • Der vil være en lille konkurrence Tip en 13´erner
  • ES Tur-udvalget står for desserten
  • Det hele supporteret af godt humør, jokes og sejler historier.
  • Der er ikke aftalt nogen godnat-tid, så det må vi se.

Søndag:

• Morgenmad: ES Tur-udvalget byder på morgenmad med tiltrængt kaffe m.m.
  • Der er efter dette ikke fastlagt yderligere, men vi har adgang til klubhuset og terrasse hele dagen + aften.

Betaling: Udover alm pladsleje er der ikke nogen egenbetaling

Tilmelding: Vi vil meget gerne have jeres tilmelding senest søndag den 15. maj.

Med sejlerhilsen
Jette Juhl Christensen