Kapsejlads – Hvorfor, hvordan og hvorledes?

Egå Sejlklubs Kapsejladsudvalg afholder torsdag den 21. marts 2024 kl. 19:00-21:00 et arrangement for dig, der er nysgerrig efter at høre om, hvad kapsejlads går ud på, og hvorfor det er spændende, sjovt og lærerigt.

To medlemmer af Kapsejladsudvalget vil fortælle lidt om, hvordan de er kommet i gang med kapsejlads, og hvorfor de bliver ved år efter år. Hvad var de største barrierer for at komme i gang? Hvordan har de fået samlet en besætning til båden? Hvad har de bedste og værste oplevelser med kapsejlads været?

Der vil være masser af tid til at stille spørgsmål og til at snakke helt praktisk om, hvordan kapsejlads fungerer.

Alle er velkomne til arrangementet. Du behøver ikke at kende noget til kapsejlads i forvejen. Du kan have din egen båd eller være interesseret i at gaste på andres både.

Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig. Du skal senest 18. marts sende en e-mail til kapsejlads@egaasejlklub.dk, hvor du oplyser navn, e-mail og telefon. Du må også gerne skrive lidt om din eventuelle kapsejladserfaring og om der er emner, du specielt gerne vil høre om. Ved mindre end 5 tilmeldinger vil kurset ikke blive afholdt.

Vi serverer kaffe og kage i pausen 🙂

Dette arrangement er en del af Kapsejladsudvalgets introduktionsforløb for nye kapsejlere, som du kan læse mere om HER.

Hvis du har spørgsmål om arrangementet, kan du ringe til Karsten Bank Petersen (21 71 73 97) eller skrive til kapsejlads@egaasejlklub.dk.

Med sejlerhilsen
Egå Sejlklubs Kapsejladsudvalg

Find præsentationen fra arrangementet HER.