Vil du prøve at være med til kapsejlads?

GASTEBØRSEN er et godt tilbud til dig, der har lyst til at prøve at være gast på en kapsejladsbåd til en af vores aftenkapsejladser om tirsdagen.

Gastebørsen fungerer meget simpelt:

• Mød op tirsdag aften præcis kl. 17:45 i klubhuset og spørg efter en gasteplads ved den sejladsansvarlige for aftenens aftenkapsejlads, som du finder i skipperstuen.
  • Den sejladsansvarlige matcher dig med en skipper og båd, der har en ledig gasteplads. Vi kan ikke give 100% garanti for et match, men indtil nu er det altid lykkedes.
  • Du skal selv medbringe sejlertøj (bl.a. kraftigt regntøj og gummistøvler, hvis det blæser eller regner) og en sejlervest.
  • Selve sejladsen starter ud for Båken fra kl. 18:30 og varer typisk 1-2 timer, højst 2½ time.
  • Tilbuddet gælder i 2023 tirsdage fra 2. maj til 20. juni før sommerferien og tirsdage fra 8. august til 12. september efter sommerferien.

Kontakt Karsten Bank Petersen, hvis du har spørgsmål (21 71 73 97, kapsejlads@egaasejlklub.dk).

Med sejlerhilsen
Kapsejladsudvalget