50 års Jubilæum d. 24.6.23

Tusind tak til alle Jer som kom i lørdags og var med til at fejre klubbens 50 års jubilæum.

En særlig tak til de medlemmer og frivillige som var med til at løfte de mange opgaver i løbet af dagen, samt til alle de festklædte sejlere som gjorde at aftenen blev et brag af en fest, med god mad og drikke, skøn og underholdende musik, sange og et fyldt dansegulv.

Vi kunne ikke have gjort alt dette uden Jer.

En stor tak til vore sponsorer, AFI marine, REMA 1000 og Egå Marina for økonomisk støtte og praktisk hjælp.

Ligeledes takker vi Ungdomsafdelingen, Sejlerskolen, Nordfalcken, Bådlauget, Egå Rosport, SURFLINE, Kaffevognen og Dansk Marine Center for at stille op med spændende aktiviteter til glæde for alle de mange gæster der var på havnen hele dagen.

Sejler hilsener fra Festudvalget
Ann Grete, Erik, Jette

Se billeder fra dagen HER

NB
Hvis der er nogen der har billeder fra dagen må i meget gerne sende dem til webmaster@egaasejlklub.dk, vi vil lave et foto album med alle billeder.