Din mening er vigtig – Derfor spørger vi dig.

Du modtager en email fra klubben med et link til medlemsundersøgelsen 2023-24 fra SurveyPlanet.

Ved Generalforsamlingen i 2022 udleverede vi et spørgeskema til alle deltagere. Vi udsender, som noget nyt, et elektronisk spørgeskema til alle medlemmer.

Dine svar vil vi bruge til at gøre klubben endnu mere relevant for dig. De sidste to spørgsmål handler om frivilligt arbejde. Vi spørger om du har lyst til at hjælpe til med frivilligt arbejde i klubben, da vi gerne vil involvere flere i det sjove arbejde med at skabe en god relevant sejlklub.

Hvis du melder dig som frivillig, skal vi bede dig skrive email eller telefon nr. ind i boksen nederest på et af de to sidste spørgsmål

Resultaterne af undersøgelsen vil blive inkorporeret i fremtidens visioner for klubben. Når alle besvarelser er indsamlet, vil vi offentliggøre resultatet på hjemmesiden.

Spørgeskemaundersøgelsen udelukker ikke direkte dialog. Alle medlemmer i bestyrelsen står til rådighed og lytter gerne til feedback fra dig.

Fristen for besvarelse er: 21. Februar 2024

På forhånd mange tak for hjælpen. Vi ser frem til at modtage din besvarelse.

Bedste Sejlerhilsener