Fællestur til Düsseldorf bådmesse

20 – 22 januar 2023    Så er der fællestur til Düsseldorf bådmesse

SÅ ER CHANCEN HER. Kom med til verdens største indendørs bådmesse sammen med klubvenner fra Egå Sejlklub – det er den perfekte start på 2023 sæsonen.

Vi er sikkert mange der har tænkt ”det kunne nu være spændende at komme på Düsseldorf bådmesse” men som endnu ikke har taget det sidste skridt.

Nu er muligheden der, vi er et par stykker der tænker på at fylde bilen og tage af sted, og syntes det kunne være endnu bedre hvis vi kunne lave en lidt større fællestur med Egå sejlere.

Der er lidt just in time over planen, så det kræver at I er lidt hurtige på tasterne for tilmelding, så skal vi til gengæld gøre alt hvad vi kan for at få det hele til at klappe.

Kort om turen:

Der er helt klart fokus på at vi skal have en super hyggelig tur og en masse inspiration til sæsonen.

Fredag d. 20.1: Afgang fra Egå sejlklub kl. 13.00 med ankomst ca. kl. 22 på Hotellet.

Lørdag d. 21.1: Morgenmad på Hotellet og transport til/fra bådmessen. Om aftenen tager vi til Düsseldorf Altstadt for god Tysk mad og øl.

Søndag d. 22.1: Morgenmad på hotellet og enten til bådmessen indtil kl. 13 eller direkte mod DK

Vi forventer at prisen kommer til at havne på kr. 2.500 pr. person. I det er inkluderet: Transport i minibus(er), 2 x hotel overnatning i twin rum, 2 x morgenmad og entre til bådmessen.

Ikke inkluderet er: Mad på turen, ved messen og i Altstadt

Tilmelding:

Bindende tilmelding senest den 5. januar.
Hvis i har nogle spørgsmål er i meget velkomne til at kontakte:

Ole Sønderby tlf. 40627803 eller på mail bestmed@egaasejlklub.dk.

Morten Kristensen på mail kasserer@egaasejlklub.dk

Tilmelding til bådmesse her HER