Husk Singlehand og Doublehand tilmelding

Egå Sejlklubs mandagsserie med 6 singlehand-sejladser starter med første sejlads 13. maj. Det er en udfordring at sejle disse sejladser, da du ikke har gaster til at hjælpe med manøvrer og sejltrim. Du behøver ikke at have gyldigt DH-målebrev for at deltage. Der må ikke sejles med spiler. Hver sejlads afsluttes med hygge, franskbrødsmadder og røverhistorier i klubhuset. Meld dig til senest 6. maj til normalprisen 150 kr., som inkluderer frokost efter sidste sejlads (efter 6. maj er prisen 225 kr.). Find indbydelse til Singlehandsejladserne og meld dig til HER.

Hver anden onsdag afholder vi doublehand-sejladser, i alt 6 sejladser med første sejlads 22. maj. Her er der én skipper og én gast i hver båd. Der startes med respitstart med individuelle starttidspunkter, så starten foregår stille og roligt. Første båd i mål har vundet. Du behøver ikke at have gyldigt DH-målebrev for at deltage. Ved tilmelding senest 15. maj er prisen 75 kr., derefter 125 kr. Find indbydelse til Doublehandsejladserne og meld dig til HER.

Med sejlerhilsen
Egå Sejlklubs Kapsejladsudvalg