Torsdag den 22.februar, kl. 19.00- 21.00 i klubhuset

Om et par måneder er det voks, bundmaling og anden klargøring der præger dagsordenen. Måske har du allerede nu tanker om, hvor sommersejladsen skal gå hen i år.
Er du ny eller nyere lystsejler, kan det være svært at vælge mellem de mange dejlige sejladsmål du kan nå indenfor rammerne af en sommerferie på 2-4 uger.
Måske er du blevet fascineret af dem, der tager på længere sejladser til eksotiske sejladsmål, men det stiller krav til, at du måske har sluppet arbejdsmarkedet eller har god tid.
Så vi vil prøve, at gøre opmærksom på dels vores egne danske og dels vores naboers farvande, og få de bedst mulige sejladsoplevelser i sommerferien.
Turudvalget har derfor arrangeret en aften, hvor vi vil give dig inspiration til mulige sejladsmål indenfor rammerne af en almindelig sommerferie.
Peter har bladret i logbøgerne og billederne fra forskellige sejladsområder i Danmark, herunder Limfjorden, Isefjorden, Fyn samt sønderjyske farvande.
I vores nabolande er der også mange spændende sejladsmål der kan nås indenfor rammerne af en sommerferie.
Kom ned i klubhuset og bliv inspireret og orienteret om de mange muligheder eller genoplev nogle af de steder du har gode minder fra.

Tilmelding

Ved tilmeldingen bekræfter du, at arrangøren må publicere sejlklub samt navn i deltagerlister. Du bekræfter desuden, at arrangøren må tage billeder og video af arrangementet og publicere disse på internettet.

Tilmeldte:

# Navn